Książka Telefoniczna obsługa klienta w urzędzie Presscom Janas

Telefoniczna obsługa klienta w urzędzie Presscom Janas

13 opinii
128 zł 109.99 zł

Książka, która zmieni Twoje nastawienie do rozmów telefonicz­nych i problemów, z którymi dzwonią interesanci. Dzięki niej nauczysz się, jak profesjonalnie udzielać informacji, reagować na obiekcje czy agresywną mowę. Dowiesz się, jakie słowa i zwroty łagodzą, a które zaostrzają konflikt. Poradnik pomoże podnieść jakość rozmów przychodzących i wychodzących, zarówno wśród osób pracujących na info­linii, jak i urzędników

Dzisiaj sprzedaliśmy 1 sztuk

Autor: Ewa Janas

, Biblioteka Administracja Publiczna,

Wydawnictwo: Wydawnictwo Presscom

Rok wydania: 2019 Isbn 9788366248137


Książka, która zmieni Twoje nastawienie do rozmów telefonicz­nych i problemów, z którymi dzwonią interesanci. Dzięki niej nauczysz się, jak profesjonalnie udzielać informacji, reagować na obiekcje czy agresywną mowę. Dowiesz się, jakie słowa i zwroty łagodzą, a które zaostrzają konflikt. Poradnik pomoże podnieść jakość rozmów przychodzących i wychodzących, zarówno wśród osób pracujących na info­linii, jak i urzędników wykonujących na co dzień inne zadania. Zawarty w nim test pozwoli ocenić poziom umiejętności w zakresie telefonicznej obsługi, a wyniki wskażą, nad który­mi elementami warto popracować. Wyszczególnione w treści wskazówki oraz przykłady z życia wzięte sprawią, że wiedza będzie łatwa do przyswojenia, a ćwiczenia pomogą w jej wyko­rzystaniu w praktyce.

For took: 5.925ms